Aktualizacja CS GO (08 październik 2019) – Leczenie na deathmatchu
Jest początek października a mamy kolejny nowy Update CS GO. W tej aktualizacji Valve wprowadza nowość, czyli leczenie w trybie deathmatchu medi-shotem oraz kilka innych rzeczy.
Nowa aktualizacja CS GO – 8 październik 2019
Podczas nieuniknionego wdrożenia nowego Cache, który oficjalnie dołączy do gry już za 2 dni (10 października) develeperzy nie przestają pracować nad doskonaleniem gry. Naszym oczom ujawnia się kolejny październikowy update zawierający coś nowego w świecie CS. Jest nim „medi-shot”, jak dotąd używany tylko w trybie Danger Zone. Od dziś możecie wypróbować leczenie na deathmatchu w CS GO! Oprócz wspomnianej nowości pojawia się jeszcze kilka mniejszych zmian, o których za chwilę. Oryginalny wpis o tej aktualizacji CS GO znajdziecie na oficjalnym blogu Counter-Strike.
1. Lecznie na deathmatchu
Używanie Medi-shot’a na deathmatchu to innowacja wprowadzona po raz pierwszy. Jak dotąd mogliśmy korzystać z tej funkcji wyłącznie w trybie Danger Zone i trzeba przyznać, że jest to bardzo cenny przedmiot w ekwipunku. Leczenia na deathmatchu można dokonać w ściśle określonej sytuacji. Medi-shot’a możemy użyć dopiero w momencie, gdy ustrzelimy hattricka. Tylko wtedy nasz pasek zdrowia może zostać uzupełniony. Nie trudno domyślić się, że wpłynie to pozytywnie na końcowy wynik w tabeli zdobyty głównie przez lepszych graczy na serwerze.
2. INTERFACE
Oprócz wspomnianej wyżej możliwości leczenia na deathmatchu, Valve wprowadza do gry jeszcze kilka mniejszych zmian:
- Dodanie do zakładki „Oglądaj” wszystkich drużyn, które wygrały Majora.
- Inna opcja celownika informuje o przyjacielskim ogniu (friendlyfire)
- Wyeliminowanie graczy bez statusu Prime z listy osób poszukujących gry, którzy Prime posiadają.
- Naprawa przycisku dotyczącego zakupu kuponów
- W momencie gdy wyjmiemy nóż, domyślny celownik będzie zachowywał się tak samo jak reszta celowników
3. Inne zmiany
Operatorzy turniejów przy pomocy funkcji „logaddress_add_http_delayed” będą w stanie kontrolować opóźnienie przesyłanych danych.