Aktualizacja CS GO (08 październik 2019) – Leczenie na deathmatchu

Leczenie na deatchmatchu aktualizacja cs go pazdziernik

Jest początek października a mamy kolejny nowy Update CS GO. W tej aktualizacji Valve wprowadza nowość, czyli leczenie w trybie deathmatchu medi-shotem oraz kilka innych rzeczy.

 

Nowa aktualizacja CS GO –  8 październik 2019

Podczas nieuniknionego wdrożenia nowego Cache, który oficjalnie dołączy do gry już za 2 dni (10 października) develeperzy nie przestają pracować nad doskonaleniem gry. Naszym oczom ujawnia się kolejny październikowy update zawierający coś nowego w świecie CS. Jest nim “medi-shot”, jak dotąd używany tylko w trybie Danger Zone. Od dziś możecie wypróbować leczenie na deathmatchu w CS GO! Oprócz wspomnianej nowości pojawia się jeszcze kilka mniejszych zmian, o których za chwilę. Oryginalny wpis o tej aktualizacji CS GO znajdziecie na oficjalnym blogu Counter-Strike.

 

1. Lecznie na deathmatchu

Używanie Medi-shot’a na deathmatchu to innowacja wprowadzona po raz pierwszy. Jak dotąd mogliśmy korzystać z tej funkcji wyłącznie w trybie Danger Zone i trzeba przyznać, że jest to bardzo cenny przedmiot w ekwipunku. Leczenia na deathmatchu można dokonać w ściśle określonej sytuacji. Medi-shot’a możemy użyć dopiero w momencie, gdy ustrzelimy hattricka. Tylko wtedy nasz pasek zdrowia może zostać uzupełniony. Nie trudno domyślić się, że wpłynie to pozytywnie na końcowy wynik w tabeli zdobyty głównie przez lepszych graczy na serwerze.

 

2. INTERFACE

Oprócz wspomnianej wyżej możliwości leczenia na deathmatchu, Valve wprowadza do gry jeszcze kilka mniejszych zmian:

  • Dodanie do zakładki “Oglądaj” wszystkich drużyn, które wygrały Majora.
  • Inna opcja celownika informuje o przyjacielskim ogniu (friendlyfire)
  • Wyeliminowanie graczy bez statusu Prime z listy osób poszukujących gry, którzy Prime posiadają.
  • Naprawa przycisku dotyczącego zakupu kuponów
  • W momencie gdy wyjmiemy nóż, domyślny celownik będzie zachowywał się tak samo jak reszta celowników

3. Inne zmiany

Operatorzy turniejów przy pomocy funkcji “logaddress_add_http_delayed” będą w stanie kontrolować opóźnienie przesyłanych danych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *