CS GO Update. Najnowsze Aktualizacje + poradnik.

CS GO Update. Najnowsze aktualizacje

Zbiór najnowszych Aktualizacji CS GO wraz z poradnikiem jak odczytywać określenia developerskie CS GO Update.

 

Najnowsze Aktualizacje CS GO

 

CS GO Update, czyli właściwe działania developerów

 

W trosce jakość swojego produktu każde szanujące się studio co pewien czas wypuszcza różnorakie aktualizacje, Update w CS GO są wypuszczane w regularnych odstępach czasu. Cel jest jeden – zdobyć nowych graczy i zatrzymać istniejących. Aktualizacje mają na celu przede wszystkim poprawę błędów, których zwłaszcza na początku zaraz po wydaniu tytułu jest bardzo wiele. Oprócz naprawy błędów developerzy wprowadzają liczne zmiany w kodzie gry, mające na celu między innymi poprawienie wydajności, która okazuje się zbyt niska z powodu przeciążenia kodu gry. Zdarzają się również aktualizacje “łatające” niebezpieczne dziury, których używają hakerzy do wykradania poufnych lub wartościowych danych. Inne uaktualnienia dotyczą rozbudowy gry o nowe, ciekawe funkcjonalności. Łatki aktualizacyjne często są w stanie odciążyć zasoby naszego komputera dzięki czemu liczba FPS się zwiększy. W przypadku Update’ów CS GO Istnieją pewne komendy i inne sposoby na poprawienie wydajności. O tym jak zwiększyć ilość FPS w CS GO przeczytacie tutaj. Armia Gabena stale monitoruje swój produkt i co pewien czas wprowadza mniejsze lub większe zmiany. Aktualizacje dzielą się na pewne rodzaje, o których przeczytacie w następnym paragrafie.

 

Aktualizacje CS GO jak je rozmieć?

 

W przypadku CS GO, Update’y podzielone są na różne kategorie. Developerzy, aby uniknąć bałaganu używają różnych skrótów, by opisać co w danej aktualizacji jest zawarte i przekazać to czytelnikom w jak najprostszy sposób. Tutaj możecie zobaczyć oryginalne wpisy na blogu Counter-Strike wraz zużyciem wspomnianych skrótów. Poniżej objaśnienia używanych akronimów aktualizacji CS GO:

 

[MISC] – oznacza różne rzeczy wprowadzone w update’cie, których nie przypisuje się do innych skrótów. Zazwyczaj są to drobne rzeczy, dla których nie warto tworzyć osobnego TAG’a.

[SDK] – Odnosi się do narzędzi programistycznych oraz zaawansowanych możliwośći w grze.

[MAPS] – Tutaj jak sama nazwa wskazuje, opisywane są zmiany, które zostały dokonane w mapach.

[OS] – Jeśli zmiany w łatce dotyczą systemów operacyjnych, innych niż najczęściej używane, wówczas w nawiasie kwadratowym pojawia się nazwa tego systemu(ów).

[GAMEPLAY] – To opis dokonanych zmian w samej rozgrywce.

[NETWORKING] – Są to wszelkie zmiany dotyczące sieci w grze. JEst to pojęcie bardzo ogólne, które może dotyczyć wielu różnych aspektów.

[MATCHMAKING] – Dotyczą wyłącznie trybu turniejowego. Zmiany te istotnie wpływają na rozgrywkę i muszą być rozważnie przemyślane.

Czasem używa się skrótów odnoszące się do konkretnych wydarzeń (np. [BERLIN 2019]). Powyższa lista nie zawiera ich ze względu na to, że występują one tylko przez pewien czas.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *