CS GO Update. Najnowsze Aktualizacje + poradnik.
Zbiór najnowszych Aktualizacji CS GO wraz z poradnikiem jak odczytywać określenia developerskie CS GO Update.
Najnowsze Aktualizacje CS GO
[the-post-grid id=”1241″ title=”aktualizacje”]
CS GO Update, czyli właściwe działania developerów
W trosce jakość swojego produktu każde szanujące się studio co pewien czas wypuszcza różnorakie aktualizacje, Update w CS GO są wypuszczane w regularnych odstępach czasu. Cel jest jeden – zdobyć nowych graczy i zatrzymać istniejących. Aktualizacje mają na celu przede wszystkim poprawę błędów, których zwłaszcza na początku zaraz po wydaniu tytułu jest bardzo wiele. Oprócz naprawy błędów developerzy wprowadzają liczne zmiany w kodzie gry, mające na celu między innymi poprawienie wydajności, która okazuje się zbyt niska z powodu przeciążenia kodu gry. Zdarzają się również aktualizacje „łatające” niebezpieczne dziury, których używają hakerzy do wykradania poufnych lub wartościowych danych. Inne uaktualnienia dotyczą rozbudowy gry o nowe, ciekawe funkcjonalności. Łatki aktualizacyjne często są w stanie odciążyć zasoby naszego komputera dzięki czemu liczba FPS się zwiększy. W przypadku Update’ów CS GO Istnieją pewne komendy i inne sposoby na poprawienie wydajności. O tym jak zwiększyć ilość FPS w CS GO przeczytacie tutaj. Armia Gabena stale monitoruje swój produkt i co pewien czas wprowadza mniejsze lub większe zmiany. Aktualizacje dzielą się na pewne rodzaje, o których przeczytacie w następnym paragrafie.
Aktualizacje CS GO jak je rozmieć?
W przypadku CS GO, Update’y podzielone są na różne kategorie. Developerzy, aby uniknąć bałaganu używają różnych skrótów, by opisać co w danej aktualizacji jest zawarte i przekazać to czytelnikom w jak najprostszy sposób. Tutaj możecie zobaczyć oryginalne wpisy na blogu Counter-Strike wraz zużyciem wspomnianych skrótów. Poniżej objaśnienia używanych akronimów aktualizacji CS GO:
[MISC] – oznacza różne rzeczy wprowadzone w update’cie, których nie przypisuje się do innych skrótów. Zazwyczaj są to drobne rzeczy, dla których nie warto tworzyć osobnego TAG’a.
[SDK] – Odnosi się do narzędzi programistycznych oraz zaawansowanych możliwośći w grze.
[MAPS] – Tutaj jak sama nazwa wskazuje, opisywane są zmiany, które zostały dokonane w mapach.
[OS] – Jeśli zmiany w łatce dotyczą systemów operacyjnych, innych niż najczęściej używane, wówczas w nawiasie kwadratowym pojawia się nazwa tego systemu(ów).
[GAMEPLAY] – To opis dokonanych zmian w samej rozgrywce.
[NETWORKING] – Są to wszelkie zmiany dotyczące sieci w grze. JEst to pojęcie bardzo ogólne, które może dotyczyć wielu różnych aspektów.
[MATCHMAKING] – Dotyczą wyłącznie trybu turniejowego. Zmiany te istotnie wpływają na rozgrywkę i muszą być rozważnie przemyślane.
Czasem używa się skrótów odnoszące się do konkretnych wydarzeń (np. [BERLIN 2019]). Powyższa lista nie zawiera ich ze względu na to, że występują one tylko przez pewien czas.